XBox 360 Games

XBox 360 játékok villám tesztjeit lehet az oldalon megtekinteni, mind az én saját gondolatom, tapasztalatom, ami lehet, hogy nem tükrözi a valóságot, ezt tessék szem előtt tartani a blog olvasása közben. Köszönöm!
Játéktesztek kereséséhez használd a keresőt!
A gyorsabb betöltés érdekében, egy oldalon csak 10 játék teszt jelenik meg. A következő oldalakra a lap alján tudtok navigálni, vagy használjátok a cimkék szerinti keresés!

Szavazás!

Utolsó kommentek

X-Box 360 képeim

Partnerek

xbox xbox

Címkék

bascetball (1) box (1) car (2) demo (1) fighting (5) foci (1) fps (16) halo (1) horror (1) minigames (1) moto (1) music (1) racing (3) rts (5) skateboard (1) sport (6) szimulator (1) tennis (1) tps (15) Címkefelhő

Elérhetőségek

E-Mail:
ronto.gyula@gmail.com

MSN:
-

Unreal Tournament 3

nighti 2008.06.29. 00:31

nighti: unreal.tournament.3.mini

PS3 -on és PC-n már egy jó ideje kint van de Xbox 360-ra hosszú csúszással csak most érkezett meg. De itt van és ez a lényeg! Láthattuk már, hogy szép lesz, és be is bizonyosodott. Nekem mindig tetszett az UT látvány világa és kétségtelen, hogy ez a rész viszi a prímet. Van single része is, ami egy fokkal (de csak egyel) szövevényesebb, mint a régieknek. Na azért megváltásra nem kell számítani... Természetesen a multin van a hangsúly, ezt aztán űzhetjük az elképzelhető összes módon, osztott képernyőn, system linken és természetesen Livon is. Magán a több játékos módokon túl sok újdonságot nem tudtam felfedezni, benne van minden ami kell. DM, CTF, vannak kifejezetten harc gépezetekre kihegyezett küzdelmek, vagy akár a Dual (1vs1). A fegyverek terén is a megszokott a kínálat, kicsit itt-itt átfaragva. Az irányítás piszok jó lett, többször arra lettem figyelmes, hogy "basszus ,de jól nyomom:D, meg nem mondaná senki, hogy ez nem egér". PS3 mas verzióra lehet kötni egeret+bill-t is, ez a lehetőség itt sajnos nem áll fenn, de úgy érzem teljesen felesleges is. Őszintén megmondva, egy lehelettel többet vártam volna a játéktól, talán egy kicsit kevés az újítás, de ami van az bizony sziklaszilárdan áll. Nagyon jó, nagyon szép, kellemesen pörgős lövölde. Igazán alap darab a gyűjteményben!

UPDATE (2008.07.20): Az elmult időszakban nem született túl sok hozzászólás ez leginkább annak tudható be, hogy túl sok volt a meló, de a szabadidőmet azt ezzel a játékkal töltöttem. Egy-két dolgot kihagytam ami még érdekes lehet: A pályák baromi precizen vannak megszerkesztve, szinte mérnöki pontossággal, mindenegyikük más és más stratégiát igényel, meg van a saját különlegességük, amit ha kitanulunk hatalmas előnyre tehetünk szert. A járműves részek is nagyon jók lettek, de én még mindig maradok inkább a "gyalog" öldöklésnél. Hát én már csak ilyen maradi gamer vagyok:) Amit még megemlétenék, hogy a botok ellen jó játszani, mindaddig ameddig nem kell nekik csapatban dolgozni, ahogy bejön a mondjuk egy zászlós pálya már vége a világnak. Össze-vissza csinálnak mindent, nem védik egymást stb.. Szóval ezen van még mit javítani. mint már mondtam sokat játszottam vele mostanában, ezért már kicsit unom a botos deathmeccseket úgyhogy áttérek valami újra:)

UPDATE (2008.08.03): A videon én nyomom 6 godlike bot ellen, bár így utólag visszanézve nem sok szart lehet látni...

XG score: 9/10

IGN score: 8,5/10


 

Címkék: fps

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Öbi 2008.08.05. 18:19:11

a ball felső sarokban vedd már le a tvdröl azt a szart :D
egyébként tényleg nem nagyon lehet látni :D

nighti · http://xbox360games.blog.hu 2008.08.05. 20:20:38

már leszedtem tegnap, de csak azért, mert ha át van híve rá a PC (HD film miatt) akkor nem lehet látni a lejátszó menüjét:) Olyan volt mintha elvettem volna a szüzeségét:D Ha minden jól megy a közeljövőben HD videóimat teszek majd fel.
süti beállítások módosítása