XBox 360 Games

XBox 360 játékok villám tesztjeit lehet az oldalon megtekinteni, mind az én saját gondolatom, tapasztalatom, ami lehet, hogy nem tükrözi a valóságot, ezt tessék szem előtt tartani a blog olvasása közben. Köszönöm!
Játéktesztek kereséséhez használd a keresőt!
A gyorsabb betöltés érdekében, egy oldalon csak 10 játék teszt jelenik meg. A következő oldalakra a lap alján tudtok navigálni, vagy használjátok a cimkék szerinti keresés!

Szavazás!

Utolsó kommentek

X-Box 360 képeim

Partnerek

xbox xbox

Címkék

bascetball (1) box (1) car (2) demo (1) fighting (5) foci (1) fps (16) halo (1) horror (1) minigames (1) moto (1) music (1) racing (3) rts (5) skateboard (1) sport (6) szimulator (1) tennis (1) tps (15) Címkefelhő

Elérhetőségek

E-Mail:
ronto.gyula@gmail.com

MSN:
-

XLink Kai

nighti 2009.11.07. 17:41

Sziasztok!

Mint látjátok a kezdeti nagy lelkesedésem ellenére hamar abbamarat újra a blog irogatása és most sem ez ügyben szeretnék szólni. Úgy egy hete én is elkezdtem az xboxos multi életet és ezúton szeretnék új embereket toborozni! Amint a címből kiderült ez nem a hivatalos Xbox Live-on történik, hanem egy bizonyos Xlink Kai nevű programmal.

Mit is tud ez a program?

Minden olyan Xboxos és Xbox 360-as játékkal lehet teljesen ingyen interneten multiban játszani amiben van System Link támogatás.

És, hogy működik?

Egyszerre kell futnia a számítógépnek és az Xboxnak az internetre kapcsolódva. A számítógép úgy szimulálja a helyzetett, mintha az Xboxok lokális hálózatban lennének.(LAN-ban)

De én banolva vagyok! Akkor mivan?

Semmi. Nem függ össze vele. Banolt gépeken is tökéletesen megy.

De ezért nem fognak banolni?

Biztos, hogy nem. Nem csatlakozunk magával az xbox-al az internetre. Csak a számítógéppel. Az Xbox úgy látja mintha az összes Box a szobánkban lenne!

Tényleg ingyenes?

Abszolút!

Mi kell hozzá?

Egy számítógép, egy Xbox 360, internetelérés és a három variáció közül valamelyik:

1. - 2db hálókártya a gépben vagy,

2. - Egy switch vagy,

3. - Egy router.

Van valami a buktató?

Sajnos van. Mivel az előző generációs Xboxal is működött ez a módszer, gondolom nem tetszett annyira a Microsoftnak, hogy az emberek ingyen játszanak, úgyhogy a 360 al csak 30 as ping alatt lehet csatlakozni. Ez szinte kapásból kizárja bárkinél a külföldi játékosokkal való mókázást, és sajnos néhány hazai szolgáltató alapból nem tudja biztositani ezt a színvonalat. (Pl nekem sem jó itthon, sőt ha 200 alá megy akkor boldog vagyok. Mondjuk az albérletben 6 os a pingem :p ) Továbbá az sem hátrány ha rendelkezünk kb. 60kb/s -os feltöltéssel.

Bonyolult a beállítás?

Legkönnyebb a router. Én most ezt használom es szinte semmit nem kell tenni. A Pc kábelét beledugom, az xbox kábelét beledugom és kész. Amit még próbáltam az a két hálókártyás megoldás. Ott kell egy-két dolgot állítani, de az interneten minden segítséget megtalál hozzá az ember.

Bonyolult maga az XLink Kai program? (Telepítés, beállítás)

Abszolút nem. Telepítés: next, next, next, finish. Beállítás: semmi.

Kell valahova regisztrálni?

Igen, kell hogy be tudj lépni a kai-ba. kb 2 perc.

Mennyien vannak?

Hát nemsokan. Este 8 után szoktak szállingózni az emberek olyan 5-6 -an szoktunk lenni egy játékban. Nem véletlenűl íródik ez a cikk sem.:)

Mivel játszanak ott?

Legfőképp COD4-6. De vagyunk páran akik nem csak ezt az egy játékot szeretik és mással is szívesen játszanának, csak ember hiányában nemtudnak. Szeretnénk többet Halo3 -azni, ODST-zni, Halo Wars -ozni (nem vagyok Halo függő, áhh dehogy..). De abszolút rugalmas vagyok, bármit játszahatunk ami jó!

Szeretnék játszani én is! De kivel?

Ez nagyon egyszerű. Velünk! Ha kedvet kaptál ne habozz, vegyél fel MSN-en vagy írj emailt és csatlakozz hozzánk! Mindenkit szeretettel várunk!

Elakadtam! Mit tegyek mielőtt felkereslek téged?

1. - Mindenek előtt olvast végig amit itt írok, és a piros/zöld-el kiemelt alsó részt! Ha ez így neked nem felel meg akkor fölösleges felkeresned, nem én vagyok az embered!
2. - Töltsd le a Kai-t, telepítsd és regisztráld magad!
3. - Töltsd le a TeamViewer-t és telepítsd!
4. - Keresd elő a routered felhasználónevét és jelszavát!
5. - Az Xboxon a hálózat beállításoknál, tedd az ip-t és a DNS-s automatikusra!
6. - Pakold el a barátnő meztelen fotóit mielőtt elkezdünk TeamViewerezni!:)
 

Üdvözlettel: nighti
 

 

UPDATE: Ha nem megy, szívesen segítek beállítani, de csak a TeamViewer* nevü programmal, mert MSN-en és társain nagyon sokáig tart. Csak a routeres megoldáshoz értek ha másképp akarod megoldani a neten kell hozzá anyagot keresned! Kérem, ezügyben csak az keressen fel akinek így megfelel!

MSN: -

E-mail: ronto.gyula@gmail.com

Aki felvesz MSN-re aztán megkérdezni, hogy honnan töltse le a kait vagy, hogy mi az a TeamViewer és végig sem olvassa amit itt írok sajnálom de azzal nemtudok mit kezdeni.

*Teamviewer: Egy nagyon egyszerűen használható program, amivel távsegítséget tudok nyújtanki neked. Elindítod a programot, megadsz egy kódot és onnantól én is, és te is irányítjuk a géped. Te mindent látsz és akkor kapcsolod ki amikor akarod! Roppant praktikus módszer! Beállítás MSN-en kb. 1 óra, így kb 5 perc.

 

A sok erőszakos értetlen ember miatt az MSN-es és TeamVieweres segítség megszűnt. Az E-mailokra válaszolok ha tudok.

9 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-donzo- 2009.12.10. 16:27:49

hi
olyan kérdésem lenne hogy itt a Fifa-val is lehet játszani?

nighti · http://xbox360games.blog.hu 2009.12.10. 22:46:04

@-donzo-: Szia!
Én úgy tudom, hogy nem. Szerintem nincs benne system link opció, de nem vagyok nagy fifás:) itt megtalálod az összes támogatott játékot!

www.teamxlink.co.uk/?go=games

kiking 2010.04.18. 08:18:07

rainbow six vegas 2-vel lehet?

nighti · http://xbox360games.blog.hu 2010.04.18. 09:50:16

Lehet és szoktak is játszani!

xlinkgames.atw.hu

Dante.s 2010.12.06. 20:33:22

Van akiszokott Borderlands-ozni?

akos2200 2013.08.22. 13:44:42

Üdv!
Arra lennék kíváncsi hogy ez a program veszélyt jelent e az Xbox 360-ra?
süti beállítások módosítása