XBox 360 Games

XBox 360 játékok villám tesztjeit lehet az oldalon megtekinteni, mind az én saját gondolatom, tapasztalatom, ami lehet, hogy nem tükrözi a valóságot, ezt tessék szem előtt tartani a blog olvasása közben. Köszönöm!
Játéktesztek kereséséhez használd a keresőt!
A gyorsabb betöltés érdekében, egy oldalon csak 10 játék teszt jelenik meg. A következő oldalakra a lap alján tudtok navigálni, vagy használjátok a cimkék szerinti keresés!

Szavazás!

Utolsó kommentek

X-Box 360 képeim

Partnerek

xbox xbox

Címkék

bascetball (1) box (1) car (2) demo (1) fighting (5) foci (1) fps (16) halo (1) horror (1) minigames (1) moto (1) music (1) racing (3) rts (5) skateboard (1) sport (6) szimulator (1) tennis (1) tps (15) Címkefelhő

Elérhetőségek

E-Mail:
ronto.gyula@gmail.com

MSN:
-

Stranglehold

nighti 2008.03.19. 22:17

nighti: stranglehold.mini

Mikor először tettem be a lemezt a gépbe - ha jól emléxem egy hosszabb Gears of War party után - hatalmasat csalódtam. Egyből bekerülünk a sűrűbe, ezer ellenfél, mi meg ugrálunk hirtelen körbe-körbe, mint a majmok, úgyhogy rövid időn belül el is lett távolítva a cucc a meghajtóból. Pár hét múlva aztán, amikor nem akadt játékom, rászántam magam és újra elővettem a gyüjteményből, gondoltam adok neki még egy esélyt. Amikor elmélyedtem benne, akkor jött csak ki, hogy igazán más az a játék mint a többi, de mégsem rossz! Alapjaiban véve, egy harmadik személyű lövölde, leginkább a Max Payne-re hasonlít. Csak az egész sokkal gyorsabb és sokkal arcadeabb. Megtalálható benne - ugyanúgy mint a MP-ben - az idő lassítás, ami igaz már kissé agyonrágott csont, de még mindig szórakoztató. Ahogy halad előre a story, kapunk különleges képességeket is, szám szerint négyet, amit a D-pad megfelelő irányba történő lenyomásával tudunk aktiválni. Kipörgetve a játékot, nyugtáztam, hogy nem volt hiba még egy esélyt adni neki, mert tényleg jól elvoltam vele. Nem kell túl komolyan venni, és akkor nem fog az ember csalódni benne. Kikapcsolódásnak szerintem szuper!

XG score: 7.5/10
IGN score: 8.1/10

Címkék: tps

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása