XBox 360 Games

XBox 360 játékok villám tesztjeit lehet az oldalon megtekinteni, mind az én saját gondolatom, tapasztalatom, ami lehet, hogy nem tükrözi a valóságot, ezt tessék szem előtt tartani a blog olvasása közben. Köszönöm!
Játéktesztek kereséséhez használd a keresőt!
A gyorsabb betöltés érdekében, egy oldalon csak 10 játék teszt jelenik meg. A következő oldalakra a lap alján tudtok navigálni, vagy használjátok a cimkék szerinti keresés!

Szavazás!

Utolsó kommentek

X-Box 360 képeim

Partnerek

xbox xbox

Címkék

bascetball (1) box (1) car (2) demo (1) fighting (5) foci (1) fps (16) halo (1) horror (1) minigames (1) moto (1) music (1) racing (3) rts (5) skateboard (1) sport (6) szimulator (1) tennis (1) tps (15) Címkefelhő

Elérhetőségek

E-Mail:
ronto.gyula@gmail.com

MSN:
-

Turok

nighti 2008.03.14. 10:44

nighti: turok.mini

Nagyon megörültem amikor végre sikerült megszereznem a Turok új részét, a neten is több pozitív kritikát olvastam róla, aztán a sok jó új játék közben egy időre félretettem. A hétvégén úgy döntöttem, hogy nekiülök és megnézem milyen is lett a várva várt játék. Kezdetben, akció dús nyitó jelenet után, igen pozitívan  álltam a dolgokhoz, aztán a pár óra játék után kezdett megváltozni a véleményem... Társunk, (ugyanis olyanunk is van - istenem ez mégis csak a Turok lenne nemde? a magányos harcos, túlélésért küzdő hős, szóval, hát nem is tudom...) végig követ minket, ott van folyton a nyomunkban, bár csak ne lenne... Szinte semmit nem csinál, csak magyaráz, lőni lő, csak az ellenfelek nem sebződnek tőle. Az emberi ellenfelek mozgása szerény véleményem szerint szörnyen esetlen, ellenben a dínókéval, amik igen jól ki lettek dolgozva. A legfontosabb dolgot nem is mondtam még, mivel az új Turok nem a jövőben játszódik szakítva a hagyományokkal. Azt hogy ennek örülni kell e vagy sem azt mindenki döntse el maga. Én talán szívesebben vettem volna egy amolyan régimódi Turokat. Nagyrészt őserdőkben fogunk bolyongani, ami tegyük hozzá, sokkal jobban (szebben) is meglehetett volna csinálni. Ennél azért jóval többet mutatott máshol az UT motor. Amúgy a játék igen bugos, rendszeresen álltak (akadtak) meg az orrom előtt a "semmiben" a nyílvesszőim, ráadásul nem lehet ellőni mondjuk két korlát között sem. Szörnyen bosszantó. Az irányítással semmi gond sem lenne, viszont a dinók folyamatosan lehetetlen helyekről másznak elő, majd nekünk ugranak, mi elterülünk, aztán fingunk nem lesz róla hogy éppen merre nézünk, hol vagyunk. A dinók elöl kitérhetünk oldalra vetődéssel, viszont ami után kitértünk, már nincs is időn megfordulni , mert tuti hátba harap a dög, úgyhogy olyan mintha el sem ugrottunk volna. Ugyanez vonatkozik mikor rakétával kilőnek minket - aminek ráadásul nagyon nagy a hatásköre - hogy nem fogjuk tudni hogy éppen merre nézünk. Szóval az egész játék alatt fogalmunk nem lesz, hogy hol vagyunk épp :) . Legalábbis nekem nem volt... Visszatérve a társakra, mert van hogy többen is jönnek velünk, borzasztó idegesítőek, mikor lövik az ellent azok elesnek, botladoznak stb..., viszont a világért nem halnának meg és mikor mi ki szeretnénk lőni éket sniperrel a nagy rángatózásukban tuti nem találjuk el őket. Ezek az apró hibák számomra nagyon idegesítőek, de úgy maga az egész game, nagyon tucat játéknak hat, hiába a nagy név hozzá. Én nagyot csalódtam benne.

XG score: 6/10
IGN score: 7.3/10

Címkék: fps

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása