XBox 360 Games

XBox 360 játékok villám tesztjeit lehet az oldalon megtekinteni, mind az én saját gondolatom, tapasztalatom, ami lehet, hogy nem tükrözi a valóságot, ezt tessék szem előtt tartani a blog olvasása közben. Köszönöm!
Játéktesztek kereséséhez használd a keresőt!
A gyorsabb betöltés érdekében, egy oldalon csak 10 játék teszt jelenik meg. A következő oldalakra a lap alján tudtok navigálni, vagy használjátok a cimkék szerinti keresés!

Szavazás!

Utolsó kommentek

X-Box 360 képeim

Partnerek

xbox xbox

Címkék

bascetball (1) box (1) car (2) demo (1) fighting (5) foci (1) fps (16) halo (1) horror (1) minigames (1) moto (1) music (1) racing (3) rts (5) skateboard (1) sport (6) szimulator (1) tennis (1) tps (15) Címkefelhő

Elérhetőségek

E-Mail:
ronto.gyula@gmail.com

MSN:
-

Grand Theft Auto IV

nighti 2008.05.30. 22:52

nighti: g.t.a.4.mini

Egy ilyen nagy címtől az emberek mindig sokat várnak, úgyhogy minden alkalommal igazán oda kell tenniük magukat a Rockstar-os fiuknak, igaz nem hiszem hogy valaha is csalódnunk kellett bennük. Megsúgom, nem lesz ez másképp a GTA negyedik felvonásával sem. Szintem magát a stílust egyik játékosnak sem kell bemutatni, mindenki találkozott/játszott már vele, és legtöbben örökre a szívükbe zárták. Ezzel én is így vagyok, imádom az összeset. Még az első részt anno, a közvetlen megjelenést követően toltam végig. Azt szeretem bennük, hogy mindig előre tudnak mutatni az aktuális játékokon. Erre bizony nem sok program képes. Igazándiból akkora nagy újítás nem eszközöltek benne, hanem az alapban is sok jó helyett, most soksoksok jó van. Eszméletlen, hogy minden egyes utca sarok, sikátor, park, vagy bármi(!) az egész pályán mennyire élethűen van kidolgozva. Komolyan, most már tényleg azt lehet mondani, hogy igen, ez a városnak, minden porcikája él. Maga a küldetés rendszer teljes egészében megmaradt, viszont kevésbé lineáris. Többször el kell majd döntenünk kinek az oldalára is állunk. A grafika amolyan, "gétéás" nem az az extra, de mégis karakteres és ez mindennél többet jelent szintem a mai játék iparban. A storyról csak dió héjban annyit, hogy egy orosz rossz életű, figurát alakítunk, Nico Bellic személyében, akinek kuzinja már régebb óta él Liberty Cityben. Az ő unszolására rászánja magát, és elhatározza, hogy ő is új életet kezd a nagy városban, mivel kuzinja igencsak befutott, fontos ember lett. Ahogy megérkezik, rá kell döbbenjen, hogy igen csak elferdített életképet festett neki Roman, mivel ő itt egy nagy senki, ráadásul még piszkos ügyekbe is keveredett. Úgyhogy ez is a szokásos "feltörjük magunkat" dolog lesz, de nincs is ezzel baj, szeretjük az ilyet. Nem győzöm hangsúlyozni, hogy rengeteg mindent csinálhatunk, nagyon nehéz lenne felsorolni, és nem is akarom. Tetszett még benne, hogy szinte bármi megtörténhet. Egy történet, ami a végigjátszásom alatt történt. A játék felénél tarthattam, mikor elmentünk egyik gengszter cimborámmal italozni kicsit, (csak hogy építsem a baráti kapcsolatokat) aztán úgy bebasztunk, hogy mind a ketten tántorogtunk össze vissza az utcán. Erre támadt az a nagy ötletem, hogy lopok egy kocsit aztán hazaviszem a haverom. úgy is lett, de sokáig nem jutottunk, mert szinte lehetetlen volt egyenesben tartani az autót. Kiszálltunk, aminek a vége az lett, hogy elgázolták a cimbit, én meg lehettem be érte másnap a kórházba:D Nem esett még szó egy nagyon hasznos segítőnkről, a mobil telefonunkról. Ezzel bárkit bármikor elérhetünk, munkákat vállalhatunk, taxit hívhatunk, vagy akár rendőrt, mentőt, tűzoltót, szóval nagyon hasznos dolog. Remélem azért látszik, hogy nagyon bejött a játék, tényleg igazán jó minden jelenete, a story már-már filmes mélységekbe ölt. Végszónak annyit még el szeretnék mondani, hogy már jó sok tesztet olvastam róla, és kivétel nélkül mindenhol 100%-ot kapott. Ezt én azért enyhe túlzásnak érzem, jó-jó na de az biztos, hogy nem 100%. Kategóriájában kétségtelenül a legjobb, de én úgy érzem ennél még azért lehet még jobbat csinálni. Már maga az irányításban nem érzem azt a 100 as feelinget, a kocsik nagyon csúszkálnak, kezdetben zavaró lesz, de majd meg lehet szokni őket. Az autósok hihetetlen dolgokat tudnak csinálni, folyamat fel vannak torkollva a kereszteződésekben, az emberek pedig még mindig nem viselkednek igazán életszerűen. Bosszantott még az is továbbá, hogy fényes nappal, kellene lopnom egy kocsit. Látom őket a járdáról, odafutok az útra, de addigra elmennek, aztán ott állhatok naphosszat forgolódva nézelődve, akkor sem tolja oda egyetlen egy kocsi sem a képét. Ne tessék félreérteni, ezek igazán nem nagy dolgok, simán át lehet fölöttük siklani, de szintem ezek a "részek" is kellenének ahhoz, hogy azt tudjuk mondani nyugodt szívvel: Igen ez egy 100% os játék! Én ezt azért nem teszem meg.

XG score: 9.8/10
IGN score: 10/10

Képek:

DVD borító
Kép 1
Kép 2
Kép 3

Címkék: tps

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terrance 2008.06.03. 10:09:03

Csak 1 dolog: Niko Bellic szerb (vagy legalábbis délszláv).
Egyesek szerint figuráját az Ellenséges terület c. film orvlövészéről mintázták.
hu.wikipedia.org/wiki/Niko_Bellic

nighti · http://xbox360games.blog.hu 2008.06.03. 12:27:17

Utánnanéztem és tényleg, én végig abban a hitben voltam, hogy orosz:D Javits ki máskor is! Ja, meg még azt kihagytam, hogy szintem mindenképp kapcsoljuk ki az elején az automata célzást, mert iszonyat zavarjo, és még a játékélményen is ront szerintem...
süti beállítások módosítása