XBox 360 Games

XBox 360 játékok villám tesztjeit lehet az oldalon megtekinteni, mind az én saját gondolatom, tapasztalatom, ami lehet, hogy nem tükrözi a valóságot, ezt tessék szem előtt tartani a blog olvasása közben. Köszönöm!
Játéktesztek kereséséhez használd a keresőt!
A gyorsabb betöltés érdekében, egy oldalon csak 10 játék teszt jelenik meg. A következő oldalakra a lap alján tudtok navigálni, vagy használjátok a cimkék szerinti keresés!

Szavazás!

Utolsó kommentek

X-Box 360 képeim

Partnerek

xbox xbox

Címkék

bascetball (1) box (1) car (2) demo (1) fighting (5) foci (1) fps (16) halo (1) horror (1) minigames (1) moto (1) music (1) racing (3) rts (5) skateboard (1) sport (6) szimulator (1) tennis (1) tps (15) Címkefelhő

Elérhetőségek

E-Mail:
ronto.gyula@gmail.com

MSN:
-

Jumper

nighti 2008.03.16. 01:10

nighti: jumper.mini

Azért gondoltam, hogy kipróbálom ezt a játékot, mert minap láttam a TV-ben a hozzá tartozó filmnek az előzetesét és igen hangulatosnak tűnt. Be is szereztem, beraktam a boxba, elindult... Bár ne tettem volna... Egy meglepően puritán, de igen kellemes menü után, mai szemmel nézve félelmetes grafika tárult elém, na nem ám a jó értelemben. Az irányítása is igen brutális, a kamerakezelésről már nem is beszélve. Minden játéknak szoktam adni esélyt, hogy kicsit jobban megmutassa, hogy mit tud, talán ez volt eddig az egyetlen, aminek egyszerűen nem tudtam. Egy az egyben borzalmas számomra az egész, úgy ahogy van. Kb 4 percet játszottam, onnantól, hogy beraktam a lemezt, ez idő alatt szereztem 250 gamer pontot - már csak ez a tény maga nevetséges - aztán hanyatt homlok menekültem a X-Box elől. Na ez lesz az a Játék ami tuti, hogy soha többet nem kerül vissza a gépbe...

XG score: 3/10
IGN score: 4.9/10

 

Címkék: tps

3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dreamfire 2008.03.19. 22:57:07

ez téleg jo nagy szar nem ajánlom senkinek...nem tudsz végigjátszást adni véletlen Devil May Cry 4 gamehez?

nighti · http://xbox360games.blog.hu 2008.03.20. 08:08:52

végigjátszásom az nincs, de én is azzal játszok most, mond hol akadtál el szintem tudok segíteni

Effecta 2009.03.07. 11:28:11

Már ne haragudj, de ahhoz minek végigjátszás?
süti beállítások módosítása