XBox 360 Games

XBox 360 játékok villám tesztjeit lehet az oldalon megtekinteni, mind az én saját gondolatom, tapasztalatom, ami lehet, hogy nem tükrözi a valóságot, ezt tessék szem előtt tartani a blog olvasása közben. Köszönöm!
Játéktesztek kereséséhez használd a keresőt!
A gyorsabb betöltés érdekében, egy oldalon csak 10 játék teszt jelenik meg. A következő oldalakra a lap alján tudtok navigálni, vagy használjátok a cimkék szerinti keresés!

Szavazás!

Utolsó kommentek

X-Box 360 képeim

Partnerek

xbox xbox

Címkék

bascetball (1) box (1) car (2) demo (1) fighting (5) foci (1) fps (16) halo (1) horror (1) minigames (1) moto (1) music (1) racing (3) rts (5) skateboard (1) sport (6) szimulator (1) tennis (1) tps (15) Címkefelhő

Elérhetőségek

E-Mail:
ronto.gyula@gmail.com

MSN:
-

Halo 3

nighti 2008.02.07. 00:05

nighti: halo.3.mini

Halo 3. Az X-Box 360 legfontosabb címe. A játék, melyért gamerek milliói rajonganak, teljesen jogosan. Szerintem két ember van. Aki kipróbálta 5 percre és kikapcsolta a konzolt és aki 1 óránál többet játszott vele és soha többet nem rakja le. Az első másodperctől az utolsóig élvezetes, több mint élvezetes, fantasztikus! A grafikája olyan "halo"-s, de ez így van rendjén. Sokan szidják ezért, de mi épp így szeretjük. Sajnos elég rövidre sikeredett, viszont lehetőség van Coop módon végigvinni a Kampányt, ami feledhetetlen élmény. Én személy szerint barátnőmmel játszottam vele órákat akitől messze állnak a Videó játékok. Csak egy a nagy baj vele... Hogy ez volt a trilógia utolsó része...


 

 

XG score: 9.5/10

IGN score: 9.5/10

Címkék: fps

5 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kardos Antal 2008.11.23. 17:35:18

Hááát. Igen!!!! Most toltam végig. Szerintem ku'a jó volt. Igaz csak most találkoztam elöször a halo-val. Gyönyörü volt a grafika az intro meg minden. Igaz egy olyan tv-én játszottam, amelyik a 60 Hz-t is alig tudta. De megérte kiadni annyi pénzt az XBOX-ra. Gyönyörüek a játékok, élvezetes az irányitás a játék menet. Igen ez már valami. Idáig csak 6db játékkal játszottam, de messze menöleg ez volt idáig a legjobb, de a többi sem kutya.

nighti · http://xbox360games.blog.hu 2008.11.25. 21:58:02

Ezzel egyetértek:)
A korábbi problémáid megoldódtak?

Kardos Antal 2008.11.27. 19:58:06

Hát igazándiboól nem nagyon foglalkoztam vele. Inkább a Halo 3-mal játszottam, meg probálok rájönni, hogyan kell kiirni a játékokat, már csak pénz (ja mámeg az a ku'a pénz) térit ell a célomtól. Rem sikerülni fog. Most meg a Jerichot tolom!! Probáld ki! Nagyon sirály!!! Ja és a Time Shift-et is tudom ajánlani.

nighti · http://xbox360games.blog.hu 2008.11.28. 22:36:56

Én is a nemrég nyomtam végig Legendery-n 3xra. Szerintem megunhatatlan. Jerichot is végigtóltam nem volt rossz, mondjuk nekem kicsit túl hentelős:)
Itt mindent megtalálsz amiről régebben érdeklődtél:
xbox360segedlet.blogspot.com/

Kardos Antal 2008.11.29. 09:17:17

már sikerült kiirnom játékokat!!! Csak olyan honlapot keresek, ahol vanak a játékokhoz dvd borítók. Kössz az infot sikerült meg csinálni
süti beállítások módosítása