XBox 360 Games

XBox 360 játékok villám tesztjeit lehet az oldalon megtekinteni, mind az én saját gondolatom, tapasztalatom, ami lehet, hogy nem tükrözi a valóságot, ezt tessék szem előtt tartani a blog olvasása közben. Köszönöm!
Játéktesztek kereséséhez használd a keresőt!
A gyorsabb betöltés érdekében, egy oldalon csak 10 játék teszt jelenik meg. A következő oldalakra a lap alján tudtok navigálni, vagy használjátok a cimkék szerinti keresés!

Szavazás!

Utolsó kommentek

X-Box 360 képeim

Partnerek

xbox xbox

Címkék

bascetball (1) box (1) car (2) demo (1) fighting (5) foci (1) fps (16) halo (1) horror (1) minigames (1) moto (1) music (1) racing (3) rts (5) skateboard (1) sport (6) szimulator (1) tennis (1) tps (15) Címkefelhő

Elérhetőségek

E-Mail:
ronto.gyula@gmail.com

MSN:
-

Forza Motorsport 2

nighti 2008.02.07. 21:31

nighti: forza.motosport.2.mini

Emléxem tűkön ülve vártam a Forza második epizódját, de mint másokkal ellentétbe én igen megvoltam elégedve a folytatással. Igaz nem látszik benne az a "nextgen", ami kellene, de így is, minden hibájával együtt, nagyon élvezetes a játék. Ha valaki nem ismerné a Forza szimulátor, és nem is akármilyen! A Fizikai motor szuper ( egyetlen dolog ami nem tetszett benne nekem az az, hogy nem lehet felborulni ), nehéz belegondolni a háttérbe, hogy a proci mennyi számítást végezhet csak ezen a téren. Még menet közben is lekérhetünk valós tematikát. Többeknek szemet szúrt, köztük nekem is, hogy nagyon sok a játékban a "fűrészfog", vagyis az él simítás nem a legtökéletesebb. A Kampányban rengeteg küldetés ( futam ) van, amiknek a megnyerésével újabb autókat kapunk. A Futamokon csak akkor indulhatunk ha megvan a megfelelő kocsink, minden kupának megvan a maga nevezési feltétele. (pl. csak 400 ló alatti kocsik indulhatnak, vagy csak mazdak stb... ) Hogy autóból mennyi van szintem, senki sem tudta megszámolni. Rengeteg! A régebbi verdáktól kezdve, a legújabb vasakon keresztül, a szuper modern pálya gépekig minden! Persze mondanom sem kell, hogy autóinkat tuningolhatjuk, mint kívülről mint belülről, és akár a legbelső dolgokba is belepiszkálhatunk! Nem is pazarlom tovább a szót, ez a legjobb Verseny játék az X-Box 360-ra!

XG score 9.4/10
IGN score: 8.9/10

Címkék: racing car

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása