XBox 360 Games

XBox 360 játékok villám tesztjeit lehet az oldalon megtekinteni, mind az én saját gondolatom, tapasztalatom, ami lehet, hogy nem tükrözi a valóságot, ezt tessék szem előtt tartani a blog olvasása közben. Köszönöm!
Játéktesztek kereséséhez használd a keresőt!
A gyorsabb betöltés érdekében, egy oldalon csak 10 játék teszt jelenik meg. A következő oldalakra a lap alján tudtok navigálni, vagy használjátok a cimkék szerinti keresés!

Szavazás!

Utolsó kommentek

X-Box 360 képeim

Partnerek

xbox xbox

Címkék

bascetball (1) box (1) car (2) demo (1) fighting (5) foci (1) fps (16) halo (1) horror (1) minigames (1) moto (1) music (1) racing (3) rts (5) skateboard (1) sport (6) szimulator (1) tennis (1) tps (15) Címkefelhő

Elérhetőségek

E-Mail:
ronto.gyula@gmail.com

MSN:
-

Dragon Ball Z - Burst Limit

nighti 2008.08.03. 16:55

nighti: dragonball.z.burst.limit.mini

Úgy szoktam lenni a játékokkal, persze csak azokkal amik tetszenek, hogy mindnél hamarabb a végére akarok jutni, ki akarom járni, aztán mikor kijárom, akkor nagyon tudnék örülni, ha lenne még több pálya. Na, hát a Dragon Ball Z - Burst Limit-tel nem így voltam... Kezdetben nagyon tetszett, mivel a sorozatot is néztem egy ideig, főleg még pisis koromban, úgy hogy már csak nosztalgiázni is igen jó volt vele. Mint mondtam kezdetben... Aztán ahogy kicsit el mélyültem a dolgokban, rájöttem, hogy ez a game is fel lett áldozva a nagy és mindenható "Casual" oltárán. Borzasztó egyszerű az irányítás, és ezt itt most nem a jó értelemben kell venni. A kombók szörnyen primitívek, az "x x x x x x y" és az "y y y y y x"  nehézségi fokozaton ki is merülnek, arról már ne is beszéljek, hogy a Gigamegaszuper Ultik, pl Szuper Kámeáme  és társaik,  egyezményesen a "föl+B" agytekervényeket nem kímélő gomb sorozatban(?, amiben két elem van az már sorozatnak számít ugye?:)) érvényesül. Amúgy a játék maga nagyon pörgős és  ha szemet hunyunk a kombók felett, akkor az irányítás  az  elég jó.  Olyan jó lenne egy hardcore Dragon Ball, amiben meg kellene küzdeni az Ultikért, az átváltozásokért. Erről még nem esett szó, ez ugyanis 1(!!!)(egy, one) gombra történik. Az energiánk amiből varázsolunk, az meg hihetetlen mértékben töltődik, kb 5-6 mp alatt már tele is van. Nagyon rossz megoldás véleményem szerint. Rá lehet fogni talán, hogy fiatalabb kor osztálynak készült, de szintem mindenhol azt olvasom, hogy ilyen jó, olyan jó, a fanatikus Dragon Ballosok odáig, meg vissza vannak. Nem tudom megérteni. Szó kell még essen minden valamire való játékos (Miért csak én látom ezt így?!) rém álmáról a Handicapről. Ez az ami számomra kinyírja a mai játékokat. Ez a kibaszott "casualosodás" az őrületbe visz. Egyre nagyobb  teret hódít és nem áll le. Hát igen, ha egyszer erre van igény nagyobb részről, akkor miért állna le? Szóval, gondoljunk vissza a Need for Speed: Underground 2-re, hogy egyenlőre csak ezt említsem. Mikor véletlenül kicsúszunk, akkor ugye szinte alig telik el idő, máris ott vagyunk az ellenfél nyomában, (bevár minket) de persze megelőzni csak kín keservesen lehet. Vagy mikor kicsúsznak mögöttünk, akkor  hiába megyünk 1400-zal, vagy fény sebességgel, akkor is 3-4 mp alatt utolérnek minket. Na ugyanezt kell elképzelni ebben a szuper stuffban is. Mikor van még 3 csík életünk, az ellenfelünknek (gépi) meg kb 1-2 ütésnyi, akkor annyira bedurvulnak, hogy lehetetlen kivégezni, és nagy az esély rá, hogy veszteni fogunk. Ez fordítva is ugyanaz: Próbáljuk meg, hogy indítsunk egy játékot és hagyjuk had verjenek le minket 1 - 1,5 csíkra és utána kezdjünk el játszani. Pik-pak felfogjuk hozni magunkat minden erőlködés nélkül.  Tömören: nekem tetszett, mindaddig amíg nem kezdtem el vele komolyabban foglalkozni, a kampány vége pedig kifejezetten unalmas, szenvedés, és bosszankodás volt, csak azért, hogy letudhassam végre. Tudom ajánlani 12 éveseknek, vagy időseknek, akik 12 éves szintjén vannak és DB fanatikusoknak. Nekik biztosan tetszeni fog.

IGN score: 7,9/10

XG score: 6/10

Címkék: fighting

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.