XBox 360 Games

XBox 360 játékok villám tesztjeit lehet az oldalon megtekinteni, mind az én saját gondolatom, tapasztalatom, ami lehet, hogy nem tükrözi a valóságot, ezt tessék szem előtt tartani a blog olvasása közben. Köszönöm!
Játéktesztek kereséséhez használd a keresőt!
A gyorsabb betöltés érdekében, egy oldalon csak 10 játék teszt jelenik meg. A következő oldalakra a lap alján tudtok navigálni, vagy használjátok a cimkék szerinti keresés!

Szavazás!

Utolsó kommentek

X-Box 360 képeim

Partnerek

xbox xbox

Címkék

bascetball (1) box (1) car (2) demo (1) fighting (5) foci (1) fps (16) halo (1) horror (1) minigames (1) moto (1) music (1) racing (3) rts (5) skateboard (1) sport (6) szimulator (1) tennis (1) tps (15) Címkefelhő

Elérhetőségek

E-Mail:
ronto.gyula@gmail.com

MSN:
-

Assassin's Creed

nighti 2008.03.16. 01:39

nighti: assassins.creed.mini

Szörnyen vártam, hogy végre piacra kerüljön az Assassin's Creed, emlékszem egész napos munka után, valamikor éjfél körül értem haza, és nagyon bevoltam zsongva, hogy végre - igaz holt fáradtan - nekivethessem magam a játék örömeinek. Nagyon pozitívan álltam hozzá a dolgokhoz, rengeteg klassz dolgot ígértek a fejlesztők. Többek között hatalmas, szabadon bejárható területeket, nagyon kifinomult mesterséges intelligenciát, "élő" környezetet, szép grafikát és nem utolsó sorban forradalmi irányítást és harcot. Lássuk mi lett belőle. Ugyebár a történet egy Bérgyilkos körül kavarog a sötét középkorban, gondoltuk ezt mi... Aztán megjelent a játék és az egészbe behoztak egy hiper-szuper gén manipulációs dolgot, szóval végülis a történet napjainkban játszódik, csak a mi hősünk, a bérgyilkos, Altair leszármazottja. Már ez az egész hókusz-pókusz, számomra nagyon bosszantó volt, szívesebben nyomtam volna amolyan, szimplán mindenféle hi-tech cuccos nélkül. De hát mindegy, felejtsük el, így is lehet maga a játék, több mint jó. Kezdetben a szokásos traininggel kezdünk, ami számomra szörnyen vontatott volt, de már itt lehetett látni, hogy a grafika nem mindennapi! Amikor belekezdünk az első küldetésbe, már láthatjuk, hogy hatalmas területek tárulnak elénk, tényleg csodás. Majd elindulunk karakterünkkel, fantasztikusan animált mozdulatokkal, szinte mintha élne. Nagyon jól megcsinálták a mozgást a játékban, ahogy mozgunk, úgy mozog rajtunk a ruha stb.. Klassz. Elérkezünk az első harchoz, ami következő képpen zajlik: "befogod az ellenfelet" majd az "A" gombbal ütöd. Na ez aztán a forradalmi! Ugyanez vonatkozik, az épületek megmászására - amire egyébként gyakran lesz szükség - húzod a ravaszt és közben az analóggal mész felfelé. Leszögezném, hogy tényleg élvezet nézni, ahogy szökdel felfele a karakter, nagyon élethű. De, hogy ebben mi a forradalmi arról forgalmam sincsen. Lássuk a MI-t. Mikor ugrálunk a házakon, akkor a járókelők valóban megnéznek minket, hogy hű nézd ott ugrál, vagy ha a lepofozunk valakit akkor szaladgálnak fel s alá. Nem egy nagy újdonság szerintem ez sem. Ide tartozik - a mesterséges intelligenciához - hogyha az őrök üldöznek minket, akkor ugyebár jobb,ha lerázzuk őket. Erre többféle módunk, lehetőségünk is van. Pl.: fogjuk magunkat és bevetődünk egy széna kazalba, majd megvárjuk ameddig elmúlik a veszély. Ezt még el lehet képzelni, hogy ez így működik. A másik módszer, hogyha mondjuk kinyírunk egy palit az utcán, elkezdenek üldözni minket az őrök, mi fogjuk magunkat nekiállunk  "imádkozni"  - vagyis úgy csinálunk mintha imádkoznánk - és le is rázzuk az ellenfelet.Eltudom képzelni, hogy mit mondhat magában egy őr mikor ilyet lát... "-Nézd már, most szúrta fejbe az egyik ártatlan járókelőt, de nekiállt imádkozni ( a testvériség egyenruhájában, ami nem sokban tár el a papokétól, de azért láthatóan más) szóval rossz ember nem lehet, hagyjuk is békén!". Másik dolog amit még meg szeretnék említeni, hogy nagyon kötetlen feladatmegoldást ígértek. Mikor megvan a kiszemelt áldozat, információt kell gyűjtenünk róla. Ezt többféle képpen is megtehetjük. Kihallgatjuk két muksi beszélgetését, egy padról. Igen kikell emelnem, hogy egy padról, mert csak azon a padon ülve lehet kihallgatni, sehogy máshogy. Vicces. Van még olyan módszer is, hogy ellopunk egy faszinak sunyi módon a zsebéből egy dokumentumot. Persze előtte ott járkálhatunk körülötte fél órát az nem lesz gyanús (a testvériség ruhájában persze), majd mikor egy gombnyomással elvesszük tőle a cuccot, nagy nézelődés közepette, megrántja a vállát, nyugtázta, hogy valaki lenyúlta a doksiját és nyugodtan megy tovább a dolgára. Teljesen kész, komolyan mondom. Sajnos a 3. módszerre nem emlékszek, megmondom őszintén, mert már régebben játszottam vele, de azt tudom, hogy az is hasonlóan "kreatív" ötlet alapján született. Na és ez a három van, aztán ennyi. Ez aztán a szabadság érzet! Ennyit szerettem volna mondani, tudom, hogy ezt kicsit elhúztam, de a nagyon jó netes értékelések mellett, nem tudtam szó nélkül elmenni, és ezt meg kellett osszam. Nem tudom, mi tetszik ebben másoknak. (Gamespot-ton is asszem 9.7 et kapott. Brutális) Nekem az ÉV CSALÓDÁSA volt. Punk-Tum!
 

 

 

 

XG score 6/10
IGN score: 7.7/10

Címkék: tps

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Altair06 2009.05.03. 23:41:10

csak annyit szolnék hozzá hogy sztem egy nagyon jó játék,persze ahogy minden játéknak úgy ennek is vannak hibái.Különben a harmadik az az hogy amikor kihallgattad a beszélgetésüket követned kell az egyiket mígnem egy olyan helyre ér ahol egyedül lesztek akkor addig kell verni míg el nem kezd beszélni,de mondjuk azt jól csinálták meg h ha valakit elkezdesz verni egy emberekkel teli utca közepén akkor oda mennek neki segíteni.Iazából egy hihetetlen jó játék,nagyon nagy játék térrel és grafikával.

nighti · http://xbox360games.blog.hu 2009.06.20. 19:45:19

Nem baj az ha valami arcade, mint pl az Assassin's Creed, csak az a bosszantó, hogy úgy próbálták meg beállítani mikor reklámozták, mintha valami csúcsreal game lesz majd, na ne...